Ленти и етикети
Залепване

Често задавани въпроси

Как да разбера каква касета да поръчам?

С наша помощ е много лесно да намерите пълнител. Написахме ясно ръководство в статия в нашия блог Как да изберем правилното пълнене. Ако все още не можете да намерите това, което ви трябва, не се колебайте да се свържете с нас. Можете да намерите всичко на страницата контакти, а също и в целия сайт. Чат ще се появи в долния десен ъгъл.

 

Какво трябва да направя, ако поръчката ми не е пристигнала?

В потвърждението за доставка на вашата поръчка има номер за проследяване на пратката. Ако пратката не може да бъде проследена, моля да се свържете с нас. Ние ще я намерим.

 

Какви са опциите за доставка?

Ние предлагаме няколко опции за доставка на нашите клиенти

 

Поръчах грешен артикул

Не се притеснявайте, това може да се случи на всеки. В рамките на законоустановения 14-дневен срок можете да ни изпратите стоката обратно и да уредим замяна с правилния продукт. Условието е стоката да не е използвана и да не е повредена. За да ускорите нещата, по-добре е да ни съобщите за подобна ситуация, преди да изпратите стоките, например по имейл.

 

Нямам информация за статуса на поръчката си?

Проверете имейла си в папка „Спам“, възможно е имейлът, потвърждаващ или изпращащ поръчката, да се е озовал там. Ако сте се регистрирали в нашия електронен магазин, просто влезте и в профила си ще видите списък с всички поръчки и техния статус. Ако все още не сте намерили съобщение от нас, моля да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.

 

Възможно ли е лично получаване?

Да, личното вземане е възможно БЕЗПЛАТНО в нашия магазин в Пилзен. Можем да предложим също така събиране в приблизително 3900 точки за доставка. 

 

Ние сме държавна институция. Можем ли да платим с фактура?

Да, разбира се. Предоставяме възможност за плащане по фактура за държавни институции, органи, училища, общини, институти и други държавни, регионални или общински институции. Когато създавате поръчка в нашия магазин, моля, напишете заявката си в бележките.

 

Мога ли да поръчам ремонт на принтера си при вас?

Да, ние извършваме ремонт на някои принтери. Преди да занесете или изпратите принтера си за ремонт, винаги се свържете с нас предварително. Така предварително ще разберете дали вашият модел може да бъде ремонтиран или не.

 

Колебая се между оригинални и съвместими касети за печат. Коя от тях трябва да избера?

Днес няма причина да се притеснявате за качеството на съвместимите касети. Разбира се, в случай на качествен доставчик като нашата компания. В няколко наши статии сме обсъждали основните разлики и предимства. Вижте защо да купите нашите съвместими касети или съвместими тонери.